packa...

Det har varit frustrerande, ansträngande och ännu mer frustrerande att få ihop min packing utan att ha övervikt. Även om jag köpte två extra väskor så hade jag 10 kg för mycket saker, så jag har skänkt bort massa kläder jag inte använder. Så nu har jag exakt 23 kg i varje stor väska, plus 20kg mer i handbaggaget... Hur gick det till att jag samlat på mig så mycket saker?! Tror ändå jag fått till det nu så jag inte behöver stressa mina sista 3 (TRE?!) dagar... önskar jag kunde stanna längre, på samma sätt jag önskar att jag kunde träffa alla där hemma...
 

Kommentarer
Postat av: Cici

Hur går det med packningen? Det är mycket "smågrejer" man alltid har...

pokonis

2013-07-15 @ 21:01:25
Postat av: Maria

Oj, oj, oj! Lycka till :)

2013-07-15 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0