A Lot Of Shopping Today!

Idag har vi varit på Target och köpt lite hygienartiklar, underkläder och skolsaker. Sedan åkte vi till biblioteket och fixade ett lånekort, det var tydligen bra med ett sånt när man gick i high school sa de som jobbade där. Vi tog en drive-thru på Starbucks och sedan en snabb drive-thru car wash. Därefter åkte vi på Costco, det är nästan som Lidl fasst 100 gånger större och har 3 gånger så stora förpackningar. De hade allt från kläder till frukt, till chips, till tvapparater osv. 
 
Resten av dagen har vi spelat baseball på baksidan, kollat på madagaskar och läst en Pippibok på svenska som de fick i present. 
 
Tänkte lägga upp lite bilder på mitt rum och så till att börja med, sen kanske jag visar resten av huset när det är färdigrenoverat.
 
mitt rum
det jag har köpt idag:
jag har inte riktigt koll på vilket som är vilket, men det är två stora universitet som har varsitt fotbolls lag som verkligen är "rivaler", så jag fick en hoodie som välkomspresent med de färger som universitetet mina värdföräldrar gick på har. GO COUGARS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0