Bus med kidsen!

Idag åt vi frukost på starbucks! Gröt, 1/4 doughnut och varmchoklad. Åkte till Lukas kindergarden, till färgaffären igen och till biluthyrningen för att hämta upp mamma, Lilly och Simon. Världens leende när jag träffade lill skrutten, hon brydde sig inte ens om gipset som sitter ända upp till armhålan. Min lilla krigare! 
Resten av dagen var ganska lugn, lekte med kidsen och webbkameran, körde lite Adele-kareoke som Karina ville att jag skulle lägga ut här på bloggen osv. Får se om jag är tillräckligt teknisk för det!
 
Efter middagen åkte vi till Baskin Robins för att äta glass som var himla god! Två dagar kvar nu tills mor och sykonen åker hem till Sverige. Då kan man väl säga att mitt utbytesår börjar på riktigt, eller? Kommer vara masss ledsen då iaf!
 
//Today we had breakfast at Starbucks! Oatmeal, 1/4 of a doughnut and hotchocolate. We went to Lukas kindergarden, to the paint store again and to the car rental to pick up mom, Simon and Lilly. She gave me the biggest smile ever and didn't even care for her cast. The rest of the day has been pretty calm and slow, I played with the kids and the camera on my computer. We also did a video when Karina and Lukas are singing Adele. They wanted me to post the video on my blog, so if I manage to upload it you'll see it. 
 
 
We went to Baskin Robins after dinner and had some delicious Ice-creams. It's 2 days left now until mom, simon and lilly are leaving me and going home to Sweden. I'm sure I'll be very sad when they're leaving.
 

Kommentarer
Postat av: cecilia

Är du bara med din familj nu (asså din riktiga), eller är du tillsammans med värdfamiljen också? :)

Svar: Jag och min riktiga familj bor hemma hos min värdfamilj, men de åker hem idag...
Helena Frestadius

2012-08-24 @ 10:47:54
URL: http://ceciliaaaaas.blogg.se
Postat av: Cici

Härliga bilder!

2012-08-24 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0