DET ÅSKAR!

Sitter och lyssnar på åskan som blixrar och låter utanför huset. Men pappa vill dra ur internetkontakten så jag tänkte bara skriva en snabbis. 
 
Idag var jag på stan och fikade med Jasmine på Waynes. Äppelpaj och kladdkaka, mums! Jag drog på hemmakväll och köpte 1,2 kg godis till resan imorgon och så jag har något gott ett tag framöver (de har ju inte lösvikt i usa...). Besvikelsen var stor när jag upptäckte att de tagit bort dehär små, runda, platta chokladbitarna. Så jag hoppade på bussen ut till matfors och kompletterade godispåsen med chokladplattorna och gick bort till Moa för att kolla på gymnastik-OS i 4 timmar. Sedan blev det strömavbrott så vi fixade en frisörsalong i vardagsrummet och klippte mitt hår. Så nu är det fräscht och fint innan jag åker!
Så nu sitter jag i myskläder och väntar på att det ska sluta åska så jag kan använda datorn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0