Farm pics

Idag har vi varit effektiva! Började med att jag skulle åka och kolla på när simhoppslaget hade träning för att bestämma mig för om jag ville börja. Coachen var sjukt duktig med otrevlig, plus att jag förmodligen inte skulle kunna "komma ikapp" den de andra tjejerna eftersom de redan tränat i 3 veckor innan. Så jag struntar i skolsport under hösten. Men jag snacka med en supersnäll och gullig tjej under tiden. Wohoo min första kompis! Stina och barnen kom och hämtade mig och vi åt på en mexikansk restaurang till lunch, sedan åkte vi till en farm för att kolla på djur och hoppa i hoppborgen. Starbucks drive-thru, fotbollsträning, middag och ett till avsnitt på Touch. Perfekt dag! 
 
//We have been efficient today! This morning I went to the diving team's practice to watch them and decide whether I wanted to start with diving or not. I guess not, because I can't keep up with the other girls. But I talked to a really sweet and nice girl by the pool today during practice so I guess she's my first friend, wohoo! Stina and the kids picked me up and we had mexican food for lunch and later we went to a farm. We patted the animals, jumped in the bouncy house and drove the quads. Starbucks drive-thru, soccer practice, dinner and Tv. A perfect day!//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0