good news!

Har nyss pratat med pappa första gången sedan jag kom hit. Känns riktigt skönt att få veta hur allt är där hemma, att alla mår bra och kul att bara få prata med honom. 
 
Några andra bra saker idag är att jag köpt en mobil med ett amerikanskt SIM-kort för mindre än 150 spänn och en plattång!
 
 
Imorgon ska mamma, jag, Simon och Lilly åka ner till Salem i Oregon för att träffa mammas gamla värdfamilj som hon hade för massor av sen och sedan drar vi till Long Beach. Blir borta en vecka och vet inte om jag kommer ha internet under tiden, så ni vet. Så ni inte tror att jag dog eller nåt. Jag får vakna senast åtta imorgon (om nio timmar) och jag har inte packat än. Men jag ska försöka lägga upp lite bilder från dagens utflykt innan jag åker. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0