Livet kom emellan.

 
Livet kom emellan så jag har inte bloggat under nån dag. Jag har varit med Christof, hans familj och hans kompisar (nu verkar det som om jag inte har några egna kompisar) sen i tisdagskväll. Vi for upp (ut, ner, in..?) till Christofs stuga i Röje (någonstans i timråskogarna) för att äta tårta och åka båt ena dagen. På kvällen gick vi ut och köpte godis och umgicks med hans kompisar. Idag har vi bara legat inne, kollat på OS och sovit halva dagen. När vi äntligen lyckades få tummen ur så gick vi ut och åkte skateboard (läs: han åkte, jag fotade). 
Nu har jag kommit hem till pappa, packat färdigt för sista gången. Har exakt allting klart, inköpt och färdigpackat utom godiset (som ska vara färskt) och datorn som jag packar ner precis innan jag åker. Bagaget väger 22,3 kg (max 23kg) och handbagaget 8kg och får max väga 12 kg. Feels good! 3 dagar kvar! Gaaaalet!
 

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing

åh så spännande att det är så kort tid kvar nu :D
har följt din blogg ett tag nu, hihi, och kommer fortsätta följa den :)
kram

Svar: Vad glad jag blir att du tycker om min blogg! Det betyder mer än du kan ana :)kram kram!
Helena Frestadius

2012-08-03 @ 16:40:46
URL: http://www.isabellasphotographing.blogg.se
Postat av: Isabellasphotographing

sv: klart jag gillar den! den är bra :D
kram

2012-08-03 @ 23:49:28
URL: http://www.isabellasphotographing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0