Med Mikaela :):):)

Har ätit finlunch med pappa på O'Learys, hamburgare och glass till efterrätt! Himla gott var det. Träffade Ebba och Annelie en stund på stan och pratade lite, gick runt med Danne ett tag också innan jag for hem. 
 
Har städat hela rummet, dammsugit, rensat och gjort fint så det är städat när jag kommer hem. Rätt smart plan enligt mig iaf. 
 
Nu sitter jag med Mikaela och pratar nu innan jag åker. ÅKER OM 5 TIMMAR TILL ARLANDA!! wohoo nu är jag supertaggad på att åka! Ska bara upp till Erika och fika, mysa och sånt. Kanske se på film och gråta en skvätt för att vi inte kommer ses på ett år. Men allt löser sig tillslut, jag är ju inte borta för alltid. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0