Tar det lugnt!

Idag börja jag dagen med en morgon promenad runt grannskapet (haha vad fult de lät, "the neighnourhood" låter mycket bättre!) och fixade lite nödvändigheter på Target. // I went on a powerwalk around the neighbourhood this morning and went to Target to get some necessites. //
 
Jag köpte (läs: mamma köpte) en flece, vatten flaska och lunchväska på Rei. Glömde dock ta kort på det.  Vi åt lunch och gick runt och kika på lite presenter på bellsquare. Har hittat en till grym affär, "Pac Sun". Man hittar massa fina grejer och kläder där! Under kvällen åkte vi upp till golfbanan en snabbis för att kolla på utsikten över Seattle och sedan åt vi middag hos Stinas mamma och man. 
 
// We went to bellsquare to find some gifts for my friends and have some mexican lunch at Taco del mar. I found this amazing store "Pac Sun", you always find something you like in there! At dinnertime we went to the golf course to look at the beautifu view of Seattle and then we had som dinner at Stinas mom's house. //
Det går inte ens att fånga den vackra utsikten på bild, men himla fint var det! Känns lite tråkigt att Lilly över ger mig för Karina och Lukas. Jag erkänner att jag är mycket avundsjuk och helst bara vill sitta och kramas med min lilla gofia innan hon åker hem. // I couldn't even cought how beautiful the view was at the golf course with the camera, but it was very beautiful! I admit that I'm very jealous at Karina and Lukas because Lilly rather wants to play with them than with me. I just want to snuggle with her and she just wants to play. //
 
Sista kvällen med mamma packade jag alla deras väskor och jag lät henne färga håret på mig. För som sagt så åker mamma, Simon och Lilly hem till Sverige imorgon/(idag).
 
//During the last night with mom I packed all of their bags and she dyed my hair. As I said earlier they're going home tomorrow/(today) //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0