Today!

Mitt iPhoto slutade funka underkvällen och jag trodde jag skulle börja gråta ifall alla bilder var borta. Men det fixade sig när jag startade om datorn. 
 
Idag har vi varit på sight seeing på "saturday market", kollade runt i trädgården vid the capitol och åkte på ett museeum om vävmaskiner. 
Blev svenska pannkakor till lunch. Inget annat än succé när vi åt dem med björnbär och grädde! Efter lunchen åkte jag och mamma till köprcentret, fixade mina naglar och åt frozen yogurt glass. yum! Sedan bakade jag och betty chocolate chip cookies och vi åt pizza till middag. Jag saknar att bo hos Stina och slippa äta massa skräp.
Det börjar bli sent, bilderna laddar långsamt, jag ska upp tidigt imorgon och vara utan internet i 3 dagar men jag tänkte bara skriva en snabbis.
 
// I had some trouble with iPhoto on my MacBook and I almost thought I'd lost all of my pictures. Until I restarted the computer and it worked again. 
 
This morning all of us went to the saturday market, the garden of the capitol and to a mill museeum. We had swedish pancakes for lunch, and it was a sucess with blackberries and cream!
 
Me and mom drove down to the mall to fix my nails and had some frozen yoghurt. yum! We also made chocolate chip cookies and had pizza for dinner. I miss staying at Stina's house and eat healthy food.
 
It's getting late, the pictures for the blog are uploading very slow, I'm getting up early tomorrow because we're going to Long Beach and I wont have any Wi-Fi so I just thought that I should write something here.//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0