what a view!

Idag var alltså planerna att handla på target, införskaffade mig en plattång och mobiltelefon som sagt. Leter som tusan efter en hair-doughnut, men jag hittar ingen så jag får nog ta och beställa hem en från amazon.com. Sedan åkte vi ner in till Seattle för att göra turistgrejer. Vi åkte upp i Space Needle och kollade på utsikten och allt sånt där man gör i ett väldigt högt torn.
 
Åt mat i en food court (starbucks what else? Jag vet jag har blivit smittad av Stina och kommit in i en dålig starbucks-vana), åkte in till ett litet shoppingcenter med en monorail vagn (det är som en spårvagn som går ovanför vanliga trafiken nere på marken). Sedan åkte vi hem, stressade till Karinas fotbolls träning, åkte och handlade och när man kom hem så var jag så trött att jag hande kunnat somnat vid matbordet, haha. 
 
 

Kommentarer
Postat av: tova

du har ju fått såå söt familj! :)

Svar: Jag vet! känns nästan som att de är gjord av socker och kommer smälta när det börjar regna, haha! :)
Helena Frestadius

2012-08-16 @ 09:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0