First Gymnastics meet!

I torsdags tävlade jag för första gången med Libertys gymnastiklag! Det var verkligen himla kul att vara med trots allt. Min fot ville inte fungera under uppvärmingen, jag hade uppkärningar i händerna (sår i handflatorna från barren) och all nervositet och frustration blev för mycket, så jag började gråta för att jag var så frustrerad. Barren gick åt skogen, men det var trots allt första gången jag tävlade på barr och jag hade handikappade händer. Jag var med på fristående och hopp också som gick betydligt bättre. Kom till och med två på hopp med ett halvkasst överslag. 
 
Eftersom att Libertys lag inte hade tillräckligt många som tävlade så förlorade vi mot Interlake High School, men vi hade betydligt högre individuella poäng och jag kom på en top 10 placering på alla redskap jag var med på. (wehoo!)
 

Kommentarer
Postat av: e-Louise

Vilken härlig segergest du har när du sträcker dig upp. Du verkar ha roligt med allt som du hinner med. Fortsätt med det. Kram

Svar: kram, saknar dig <3
Helena Frestadius

2012-12-02 @ 13:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0