Fyra och en halv månad!

Jag har har i bakhuvudet att jag skulle klistra ihop ett collage från min fjärde månad här sedan Lukas födelsedag den 4e december, men det har inte blivit av. Men nu har jag fixat två stycken men några få av alla roliga saker jag gjort under november och halva december! Om ni vill veta mer om vad jag gjort så får ni gå tillbaka i arkivet eller ringa och prata med mig på skype!
 
1- stukade foten första gymnastikträningen. 2- kikade på karinas sista fotbollsmatch och hade pizzaparty efteråt. 3- var i downtown Seattle med Patty en hel dag och kollade på konsert/ en liten speling. 4- Karina hade en gymnastiktävling och jag fixade håret på na'! 5- födelsedags firande av min värdmammas pappa och min värdbror. 6- Min första thanksgiving forades på ranchen i La Center med ridning och mat. 8- började juldekorera lite smått direkt efter thanksgiving. 10- SnowFlakeLane uppträdande i downtown Bellevue. 11- Första gymnastics meet med Liberty's Gymnastiklag!
1- Lukas Födelsedagskalas med reptil-tema! 3- Julkalendern, chokladkalendern och legokalendern, CHECK! 5- Lucia firande i Ballard. 6- åkte och högg ner en julgran och dekorerade den. 8- Lukas fyller 6 och det firas med doughnuts! 9- pepparkaks bakning + lussebullar. 10- dekorera pepparkakshus. 11- första vinsten! 12- Karina dansade ballet i Nötknäckaren. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0