Gymnastics Meet!

I torsdags kväll var det gymnastiktävling på Mount Side där vi mötte Bellevue HS. Gick hyfsat bra för mig, lite småmissar och så men laget vann och det var huvudsaken! 
 
Min värdmamma skulle ha filmat, men allt krånglade med inspelningen på friståendet, men jag har en liten video från barren. Ska bara försöka komma på hur man laddar upp filmer här så ska ni få se!
 
Kom hem väldigt sent från tävlingen och hade middag kring elva och var tvungen att göra klart läxor långt efter midnatt. Men jag överlevde fredagen och kan sefram emot en förhopningsvis lugn helg! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika westermark

Hej Helena!
Vad roligt att få läsa om hur du har det! Du ser ut att ha ett fantastiskt år- precis som det ska vara!!!
Barr? Hmm nåt nytt. Är det skoj? Roligt att det finns gympalag att träna med och ni ser också ut att "ligga och mysprata" som är så mysigt.
Ha ett fortsatt superskoj år och upplev massor. ...fast med förnuft!!! Kram Annika

Svar: Det är himla kul med gymnastiken! faktiskt så gör vi en hejarramsa på bilden för att peppa laget innan tävlingen :)
Helena Frestadius

2012-12-15 @ 10:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0