Julafton

Dag ett av julfirandet är över. Vi tog det lugnt på förmiddagen, kollade på några julfilmer, kollade klart på julkalendern och jag skypeade med hela familjen hemma i Sverige. Sedan har vi har pysslat, åkt ner till starbucks och druckit varm choklad och jag fixade håret på Karina innan vi åkte över till hennes mormor för att fira julafton med massa släktingar jag inte känner. Var dock supermysigt med julbord, julgodis, julklappar, julgran och allt annat juligt. Kunde dock inte kika på Kalle Ankas Julafton med det gjorde inget för vi kollade på favorit avsnitten på Youtube. (Ja man får fuska med Youtube om man inte kan kolla på riktiga på tv!)
 
Fick riktigt fina julklappar även om jag inte riktigt förväntade mig något plus att jag fick en inbjudan till California ifall jag hade tid och lust! :) 
 
Nu ska jag sova och vänta på att Santa Claus ska komma och fylla våra julstrumpor när vi sover. Plus att det är lika bra att jag kan sova så mycket som möjligt för Karina och Lukas kommer väcka mig så fort de vaknar vilket kommer vara kring halv åtta, haha!
 
Några julklappar jag fick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0