Reptile B-Day Party!

Idag har Lukas (min värdbror) haft födelsedagskalas för sina kompisar. Trots allt är jag ju i USA och här nöjer sig inte kidsen med ett vanligt kalas där man leker och äter tårta, utan man måste ha en "speciell" händelse under kalaset och en tårta med desigt och leksaker på. Lukas valde att bjuda hit en reptilsnubbe som tog med sig en bråkdel av alla hans husdjur. Killen var väldigt 'speciell' och hade ganska konstig humor, så det var hyffsat obehagligt att få ormar och ödlor upptryckt i ansiktet. Stackars småbarn som är kring 4-6 som kommer få mardrömmar resten av livet.
 
Lite bilder från kalaset tänkte jag bjuppa på eftersom det ändå var ganska coolt. Jag liksom klappat en sköldpadda, ett flertal ormar och ödlor, en padda och en bebis alligator!
 
Tänk att min lillkille fyller 6 på tisdag, det är helt overkligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0