SNÖ!

 
 
Igår pratades det mycket om att det möjligtvis skulle snöa idag, men vi var ganska skeptiska eftersom det nästan aldrig snöar här i Seattle då det aldrig blir 0 gradigt eller kallare. MEN! Imorse vaknade jag av ett sms från min värdpappa som sa att jag förmodligen måste sova två timmar längre idag eftersom.....DET HADE SNÖAT
under natten! Whohoooo! Därför blev skolan "försenad" med två timmar så att bussarna kunde köra alla barnen. 
 
Det ironiska var att snön inte ens täckte allt gräs och att den smälte bort under dagen. Men amerikanarna här på västkusten är lite fjompiga som inte vill köra bil när det snöar, så det blir kaos. Dock gör det inte mig något att vi fick 2 timmars sovmorgon på våran sista skoldag innan jullovet! Så nu har jag Jullov! Känns underbart om jag ska säga det själv att knappt ha några läxor över lovet och bara vara ledig! Ska njuta som bara den och ta massor av bilder!
 
Startade alltså morgonen med snö, Patty kom över och åt kanelbullar till frukost med oss och jag har varit superglad och sprallig hela dagen! 
 
Vet inte riktigt om man kan kalla detta riktig vinter, eller vad säger ni Sverige?

Kommentarer
Postat av: Maria

Officiellt har vi fått 116 cm snö i Sundsvall under december. Så nja, inte riktig vinter! Men kul ändå att ni fått NÅN snö!

2012-12-19 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0