Xmas feelings!

Sedan i lördags har vi satt upp massa juldekorationer i huset, (ja man får börja juldekorera här så fort thanksgiving är över) och lyssnat på julmusik hela veckan! Mysfaktorn i huset stiger verkligen med massa julsånger, dock saknar jag att ha snö på första december när julkalendern börjar.. men jag är supertaggad på att kolla på den med mina värdsyskon (även om de inte förstår svenska.. ;)),  Lyckan var total i morse när jag insåg att man kunde kolla på svtplay. 
 
På skolan ska vi ha "snow coming spirit week", ungefär som homecomig week när det var olika klädteman varje dag inför homecoming matchen och dansen, men denna gång är det som sagt MORP, Prom (en bal) baklänges, när tjejen frågar killen och gör allt killen "ska/förväntas" göra. Därför ska jag gå till skolan i OnePiece på måndag för att det är Pyjamas Monday. 
 
Måste bara få tillägga en sak om juldekorationer här borta. Det ska helst vara så stort, ljust och snyggt som möjligt, och det är viktigare att det ser bra ut från grannarnas synvinkel än sin egen. (mer hade man väl inte förvänta sig av amerikanare?, haha!)
 
Tog de här bilderna förra helgen och tänkte lägga upp lite fler när vi fått upp de sista prydnaderna imorgon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0