18 days left!

Mindre än tre veckor kvar nu, Crazy stuff! Håller på att skriva en massa listor nu med det sista som ska fixas. Vilka jag ska hinna träffa och när, packlista och massa mer.
 
Nattens problem är helt klart hur jag ska hinna träffa alla mina fina vänner på mindre än 18 dagar? Har man ett kontrollbehov om man börjar göra upp ett schema för att planera in när man ska träffa alla utan att de vet att de blivit inbokade än? 
 
På torsdag åker jag till Mamma för att umgås med familjen och för att provpacka alla mina saker till USA så jag inte åker på övervikt. 
 
Annars har det inte hänt något i samband med USA. På usa-fronten intet nytt,  typ. (Bara ni som läst om 2a världskriget förstår, haha)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0