4 weeks left!

Min nedräkning tills avresedatumet är i full gång! Nu är det som sagt 28 dagar, alltså exakt 4 veckor kvar tills jag sitter på planet som tar mig till andra sidan jorden. Det, mina vänner, är helt otroligt. 
 
Jag har fått mitt studieuppehåll på skvadern (min blivande gymnasieskola) godkänt, så nu är min plats reserverad till nästa läsår. Jag tror att det var den absolut sista administrativa delen som man kan få gjord i Sverige inför flytten. Nu är det bara de jobbigaste bitarna kvar; Packningen och säga hejdå till alla mina underbart fina vänner och min älskade familj. 
 
Jag är både taggad som tusan att få komma iväg, men himla ledsen att behöva lämna alla kompisar, min blivande klass och familjen. Förhoppningsvis så kommer det mesta här hemma vara sig likt, och jag kommer komma hem med oslagbara minnen och upplevelser.
 
Senaste månaderna har jag börjat att läsa massa bloggar som andra utbytesstudenter skriver, läser deras packlistor och annat smått och gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0