oh happy life!

 
 
RESAN ÄR BOKAD! WOHOOO! Jag är så glad just nu! Igår åkte vi hem från Dalarna och hämtade ut mitt visum (som förövrigt var väldigt fult!) och idag har mamma bokat min flygbiljett till USA! Så nu är det bara 34 dagar kvar tills jag åker. Börjar nästan få lite resfeber!
 
Efter vi hade hämtat ut visumet igår åkte vi på Siba en sväng för att kika på hur mycket en MacBook kostade och 
se om det fanns något bättre alternativ. Det slutade med att jag köpte en MacBook Pro 13" och mamma köpte Nya iPad till familjen. Vi hann även med att köpa en resväska som jag kan ha med mig till USA. Så nu är det bara frittfram att packa ner allt nödvändigt, ta mitt pick och pack och dra iväg. 

Plus att jag är sjukt taggad på att gå på gatufesten på onsdag så jag nästan spricker. Livet leker!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0