Provpackning

Nu underkvällen har jag provpackat alla mina grejor jag ska ha i resväskan. Jag klarade mig faktiskt under 23 kg (20 kg) men väskan gick knappt att stänga trots att jag "packat like a pro" (förklaring får ni om ni trycker på länken). Ska ändra lite i packningen, tvätta kläder, packa småsaker som presenter, godis och annat krimskrams som jag inte orkade plocka fram idag osv. Men det löser sig nog som vanligt!
Justja, i morse så for vi på stadium och fixade en väska som jag ska kunna ha som handbagage när jag reser och även kunna anvnda som väska till skolan. 
 
Hade väldigt stor lust att packa ner lillsyrran när hon kom och störde mitt i packningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0