Amerikanska Ambassaden

I måndags när jag kom hem från Bulgarien mötte min mor upp mig på Arlanda. Vi åkte in till Stockholm och sov på Elite Hotel. Verkligen hur mysigt som helst att ha en minihelg mitt i veckan med mamma. Lite jobb, shopping i Nacka och middag på Gröna Lund på tisdagen innan mötet på Amerikanska ambassaden.
 
På onsdagen så fick vi kliva upp tidigt, (äta världens bästa hotell frukost ever!) och åka iväg till ambassaden som egentligen var själva anledningen till Stockholmsresan. Mötet var bokat till halv tio, men efter att ha köat i 3,5 timmar till så fick jag äntligen ha min intervju som tog 2 minuter. Men det var det värt, för gubben i luckan var verkligen supertrevlig och gullig mot mig. Inte alls sådär läskig som jag hade föreställt mig och absolut inga svåra eller konstiga frågor. Nu en vecka senare ligger mitt visum på posten i Sundsvall och väntar på mig! 
 
Då var alltså sista pappersarbetet som vi kan göra i Sverige klart och det är bara biljetten som fattas innan jag kan åka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0