1 bra och 1 dålig nyhet

 
Som ni ser har klänningen kommit! Dock är den alldeles för stor över brösten och midjan så vi måste skicka tillbaka den. Under eftermiddagen åkte jag och Stina till en konstymbutik för att kolla vilka färger som skulle matcha till kostymen, västen, slipsen osv. och till ett ställe där dom skulle sy in klänningen, men de sa att det inte gick att fixa på något snygg sätt, så det är bara att skicka tillbaka den. Ska dock till Bellevue Square imorgon direkt efter skolan med Stina för att hitta en klänning. 
 
Eftermiddagen var alltså lagomt stressig, så det var nästan tur att min hals har börjat knasa sig igen så jag hostar stup i kvarten (inkluvise under mitt 75 min långa Psykologiprov) plus att jag inte har någon röst kvar och bihålorna är igen täppta. Trots allt så mår jag faktiskt bra. Jag övertalar mig själv att jag gör det, så jag blir frisk snart iallafall.
 
Dagen har rullat på med muffins till frukost på Hk'n, måste vara bland de västa blåbärsmuffninsarna jag ätit. Amerikanska blåbär smakar inte gott. Punkt.  Blev ingen träning ikväll heller så det var plugg för hela slanten. Nu ska jag sova så jag blir av med förkylningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0