Barnvaktning!

Imorse bjöd vi våra gäster (Stinas kompis familj som vi hälsade på under Rodeon) på svenska pannkakor med jordgubbar till frukost! Sen satt vi och pratade om vad man "ska" ha och inte ha på sina pannkakor. Enligt mig så äter man pannkakor till lunch och man har absolut inte sirap och smör på dem, speciellt inte samtidigt. Men det är helt okej att ha glass och socker på samtidigt. De andra tyckte man skulle ha smör, socker, sirap och grädde gärna samtidigt. kultur-krock! Men alla uppskattar iaf marabou, Kyle frågade till och med om jag hade tagit med choklad (för hans styvmamma var från Sverige), så han var glad och nöjd iaf!
 
Vi åkte till Bellevue square över lunchen och shoppade en massa roliga grejer! Jag fick med mig tre tröjor hem och kidsen fick lego och lite kläder. Under eftermiddagen pluggade jag som bara den på min filmrapport, under kvällen åkte Stina och Kurt på dejt, så jag och kidsen hade filmmys med kinamat, glass och Sound of music. 
När jag nattat dom återgick jag till pluggandet och tvingade i mig te med massa socker eftersom min röst är nästintill obefintlig. Har hosta och snuva men ont gör det i allafall inte!
 
Nu är klockan alldeles för mycket så jag måste fixa lunch till imorgon och sova! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad blev det för tröjor? Bild?

2012-10-01 @ 10:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0