Finally found a dress!

Vaknade lika förkyld som igår fast med något stadigare röst, låter inte som att jag kedjerökt i 100 år iallafall. På idrotten hade vi magstyrka och spelade kickball! Hur kul som helst om man kan reglerna. Vilket jag inte kunde, men det är samma princip som baseball men man sparkar på en stor gummiboll istället. 
 
Blev riktigt glad när en av tjejerna från min klass frågade om jag ville sitta med henne, hennes tvillingsyster på lunchen. Vet knappt vad hon heter och tror hon är en senior, men hon var himla snäll och presenterade mig för alla osv. Dock måste de tyckt att min röst lät förfärlig, och det var ett under att de förstod mig när det vad så högljutt i cafeterian. 
 
Efter skolan hämtade Stina mig och vi for till köpcentret. Efter att ha provat femtioelva klänningar hittade vi en fin på JCPenny. Nu är det bara skorna som jag måste fixa innan homecoming som är nästa lördag! Vet helt ärligt inte om jag är taggad eller mest nervös över allt just nu, men Stina pratar en massa med Zack's mamma och hjäpler mig så himla mycket så allt kommer nog gå bra.
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh så fin du är!

2012-10-03 @ 11:49:30
Postat av: elsa

åååå du är sååå vacker!! <3

2012-10-03 @ 12:48:04
Postat av: jasmine

Den var verkligen jätte fin gumman !!

2012-10-04 @ 07:28:17
URL: http://jpiltan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0