Gymnastics meet!

Ville bara ge en liten uppdatering på gymnasikfronten. Mötet på skolan gick himla bra! Det var mest allmän information om när det börjar och olika regler osv. Så jag kommer alltså träna (kanske tävla) Artistisk Gymnastik för Libertys skollag den 5e november, 5gånger i veckan kl:6-8.Plus att det känndes skönt att jag inte ver den enda som aldrig hållt på med AG förut. Var nämligen några andra som aldrig hållt på med gymnastik förut, så jag kommer inte vara sämst i laget!
 
Men jag inte kunna fortsätta på Action Athletics där jag tränar tumbling och trampolin just nu för att det krockar,vilket blev en liten besvikelse eftersom jag äntligen lärt känna lite folk där. Men jag kommer nog börja träna där till våren igen, plus att coacherna för skollaget verkar toppen! Så allt kommer troligtvis lösa sig när jag börjar komma igång hoppas jag :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Berg

Gud vad roligt att läsa om gympan! Trr vi är många som vill se bilder och filmer så snart det går! Kram

Svar: Ska göra mitt bästa att fixa några filmer!
Helena Frestadius

2012-10-20 @ 17:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0