HOMECOMING PICTURES!

Igår hände det alldeles för mycket saker på samma gång för att jag ska komma ihåg allt. Jag och stina åkte till BSquare för att fixa make-up på Nordstroms, sedan började jag göra mig i ordning inför middagen/dansen. 
 
Zack och hans föräldrar hämtade upp mig här hemma och det var hur coolt som helst att vi hade "blom-armband" tjoffset som det är på film! Sen åkte vi till downtown Seattle och åt middag på en restaurang precis nedanför Space Needle, gick runt och kollade i en park/museeum med otroligt fina glasskulpturer innan vi åkte till dansen. 
När vi kom fram till skolan tog vi bilder med den fotograf som jag får till veckan, och pratade med massa folk. Själva dansen var inte speciellt formell alls. Precis som ett disco/dans i Sverige, bara mer folk som var där. Det var en kass DJ som spelade massa okända låtar som inte gick och dansa till. I mitten av kvällen skulle Homecoming King & Queen dansa med varandra och sen började alla andra dansa igen. När det var ca 30 min kvar tills allt var slut började det spåra ur när ett par tjejer gick över gränsen med vad för sorts dans som är ok att dansa när man han extremt korta klänningar.. Så vi åkte till Denny's och drack milkshake mitt i natten innan Stina skjutsade hem Zack. 
Helt klart godkänd kväll trots att DJ'n var värdelös. Kvällens överraskning var helt klart att "Gangnam-style" var den låt som var mest uppskattad. 
 
Blogg.se strular en massa med bilderna, så det kommer förmodligen lite mer bilder från glas-parken imorgon. Tog dock inte med kameran in till dansen för det var så mörkt så det var ingen ide...

Kommentarer
Postat av: e-Louise

Det låter som att du hade en häftig, ovanlig och jättetrevlig kväll. Skönt att du tog ballerinaskorna. För dina fötters skull alltså. Dvar jättesöt på bilderna. Ingen tjej längre utan en ung kvinna. Kram på dig. Hälsa Stina och familjen

2012-10-15 @ 14:41:50
Postat av: Anna (Hugos mamma)

Världens finaste Helena!! <3

2012-10-16 @ 08:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0