Nymålat rum!

Tänkte bara uppdatera en snabbis innan jag fortsätter med läxor hela kvällen. Har haft en mysdag idag med skola som vanligt, inte allt för jobbigt förutom att jag lider av lite sömndbrist för tillfället, men jag har ju som varje onsdag, sovmorgon imorgon! Har ganska mycket i skolan just nu, men allt går bara fint. 
choklad fondue@starbucks, mums!
 
Under dagen har de fixat govlet, igen, och målat mitt rum. Det känns mycket större och luftigare nu, och matchar mina lakan ;) Nu saknas bara gardiner och lite tavlor så är det fixat och klart! Så under eftermiddagen har jag varit på starbucks två gånger och pluggat mellan några ärenden innan gymnastiken.
(innan)
(efter)
Gymnastiken går bara fint! Känns äntligen som att jag börjar utvecklas lite, fick äntligen till en whipback på trampolin-tumblinget, yäy!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fint det blev i ditt rum! Härligt att höra att allt går bra med gympan. Lycka till med AG. Puss

2012-10-24 @ 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0