Obama vs. Romney

Ville bara påpeka att jag har varit väldigt kulturell som har kollat på den stora debatten som har sänts på tv'n underkvällen (är man ens kulturell om man kollar på politik...?). Det är hur som haver väldigt intressant och jag her ingen speciell åsikt om vem som är bäst. Ska försöka hålla mig uppdaterad nu innan valet så jag har en åsikt om saken i vaje fall!

Påtal om något helt annat! Jag är säker värsta seg som inte sett det här förens nu, men William Spetz har ett eget program! Blev hur glad som helst igårkväll när jag upptäckte det. Väldigt bra skrattmedicin om jag får säga det själv! 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag skulle nog inte kalla det kulturell utan samhällsmedveten :)

2012-10-04 @ 15:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0