Pitch Perfect

Idag har det inte hänt mycket alls! Vi sov över hos Stinas mamma för troligtvis sista gången igår natt pga renoveringen! Snart är allt helt klart, spännande! Under dagen skulle jag ätit lunch med Zack, men det blev ändrade planer så jag gick ut på en lång promenad.  
 
Herregud vad jag saknat att gå på promenader! Kändes så himla skönt att få komma ut och röra på sig, istället för att ta bilen överallt. Känns som att ingen går på promenader här, någonsin, enligt mig. Så jag var ute en timme och gick innan det började regna. Hängde med Stina (värd mamma) till Bellevue Square och shoppade en sväng, efter det har jag suttit hemma och försökt jailbreaka min telefon så operatörslåset försvinner. Dock är jag inte speciellt teknisk så det gick åt skogen. Mitt i alla så frågade Zack om jag ville hänga med på bio ist, så det är vad jag gjort under kvällen. 
 
Vi såg på en himla bra film. rekommenderas starkt om man gillar Glee, High school filmer, humor eller musik. En riktig feel-good film. Vi åt en Triple chocolate chunk cookie på Starbucks innan hans mamma hämtade upp oss. Hade en hel mysig kväll och nu ska jag börja göra lite läxor igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0