Remlingers farm!

Idag har vi varit på remlingers farm hela förmiddagen, åt kettle corn (guds gåva till amerika) och kollade på när kidsen hade kul på attraktioner, hö-labyrinter osv. Sedan drog vi vidare till BSquare och letade efter ett par homecoming skor. Hittade ett par klackar, men vet dock inte om jag ska ha dem på homecoming än, vill hellre ha ballerina så jag inte blir så lång, hehe. 
 
Under kvällen har jag sprungit över till grannen som går på min skola för hon skulle intervjua mig, vi haft middagsgäster och jag har skrivit klart min uppsats, pruduktiv tjej! 
 
Nu ska jag plocka ordning kaoset på min säng och sova, lägger upp massa fina bilder i morgon om jag får tid över :)

Kommentarer
Postat av: e-Louise

Åh vilket härligt kort på er alla. Du är i full gång hör jag. Ta ballerinaskorna. Kraaaaaaaaaam

2012-10-09 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0