@school

 
Sitter i biblioteket pa skolan och har egentligen lunch. har nyss haft varldens sloaste idrottslektion och inte gjort mer an ett sit-up test da man skulle gora sa manga sit-ups man kunde pa en minut. Efter detpratade vi bara om varitfran allas familjen kom fran. Alla jag pratade med typ, irrlandsk, sydamerikansk, japansk, fillipinsk osv. och jag ar "bara" svensk och alla papekade att jag inte ens var blond eller blaogd,
 
Det ar lite halvjobbigt att inte ha de svenska bokstaverna pa tangentbordet och alla knappar ar pa fel stalle, sa nar vi skulle skriva engelskauppsatser i datasalen i morse sa tog det en massa extra tid att hitta alla tecken och sa...
 

Kommentarer
Postat av: Anna (Hugos mamma)

Hej going! Att inte vara från sverige nä..."det går ju inte, du har ju bruna ögon och mörkt hår.." det hörde jag oxå ett antal gånger :D
Kram!

Svar: precis! Alla sager att jag ser osvensk ut och att mitt efternamn ar svart att uttala, haha! Kramis!
Helena Frestadius

2012-10-26 @ 08:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0