sleepy

En nackdel med heltäckningsmattor i sovrum är att det finns risk att man somnar på dem ifall man läser för länge.  Jag har alltså försökt pluggat psykologi under eftermiddagen, läsa ikapp/plugga ca 40 sidor men jag blir alltid supertrött av att läsa, så heltäckningsmattorna gör inte situatuonen bättre. 
 
Skolan har varit som vanlig varit bra, det har stått en vit buss utaför skolan hela dagen där elever kan gå och lämna blod om de vill. Vet inte om jag ska tycka att det är en bra grej eller om det bara är konstigt? Det är väl bra att man hjälper till och lämnar blod, kommer in i en vana att göra det osv. Men det känns himla konstigt att de måste gå in i en "lab"-buss och lämna blod för att de bygger om NO-klassrummen. 
 
Denna helg kommer bli kämpig. Jag har två stora prov på måndag ett i psykologi och ett i US history om deras grundlagar. Ni som gick i grundskola med mig kan jämföra proven med Marias so-prov. För er som inte känner till henne; Man skrev mellan 5 och 12 A4'an på varje prov. Det krångliga med allt är att jag ska göra ett sånt stort prov och svara på engelska. Förutom pluggning inför prov ska jag hinna med en aktivitet med de andra utbytisarna och göra lite läxor. Ska hjälpa till och göra iordning huset efter renorevingen och försöka klämma in lite sömn på schemat också!
 
Ikväll ska vi på en maskerad på mina värdsyskons lågstadieskola. Ska se om jag kan ta med mig kameran och ta lite halloween bilder under kvällen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: hannapanna

HAHA,nää,stackars dig Hellan! Själv har man Lov :DD
men Marias prov var ju sjuka.
Men hoppas det går bra med proven endåååå! :D <3

2012-10-27 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0