Update:

Till alla jag inte besvarat meddelanden till under veckan, (speciellt min kära mor), jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att ha övergivit er för läxor. Har inte glömt er, har läst varenda meddelande, dock inte svarat på dem än. Men det har lönat sig att göra läxorna för jag fick mitt mitt "mid-term grade card" igår och hade sex A'n och ett B. Stolt tjej! 
 
Kommer vara upptagen under helgen med homecoming matchen, bo hemma hos Stinas mamma under fredag natt (hemlös över natten igen för att de fixar golven på nedervåningen) och sedan är det homecoming på lördag! 
 
Under veckan har jag börjat träna gymnastik igen, min kropp är helt död nu kan jag tillägga! Jag har köpt ett par skor till homecomeing dansen och köpt nya lakan till mitt rum (och lärt mig hur man bäddar the american way, med underlakan och överkast.) 
 
Det har även varit Spirit week på skolan och alla korridorer har varit dekorerade med olika teman (samma som dresscode'sen). Kunde dock inte få så bra bilder på det för att det är massa folk ivägen. Men såhär ser det ut i matsalen:
 
 

Kommentarer
Postat av: stina

AAAAAAAAAAAAHHHHHHHH saknar dig Helena!!! TAck för brever, det var jättesnällt, du skulle ju kunna skicka din adress till mig så jag kanske kan skicka nått till dig?? :D:D HAre braa <333

Svar: Jag saknar dig meeeeed Stinaaaaaa! Jag skickar adressen! :D du meeeed, ha det bäst! :D <3
Helena Frestadius

2012-10-12 @ 11:58:40
Postat av: Maria

Skönt höra att du lever! Inte för att jag tvivlade, men ändå.

Hoppas du nu får en toppenhelg med Homecoming och andra aktiviteter. Jag ser fram emot bilder!

Puss

2012-10-12 @ 13:09:16
Postat av: Maria

Och grattis till fina betyg. Inte heller där tvivlade jag ;)

2012-10-12 @ 13:11:25
Postat av: e-Louise

Ja du Helena. Du är så duktig. Är A = Mvg och B=? Jag är impad måste jag säga att du klarar av både skola, träning och livet för övrigt overe there. Ska åka med mamma idag och titta på nya huset. Ska bli spännande. Jag har ju bara sett bilder av det. Har just bakat muffins och inspirerad av din mamma även plommon och röd vinbärskaka. Så nu är Morfar nöjd. Sköt om dig min vän. Tänker mycket på dig. Kram

Svar: B är som ett VG+/MVG- :) Låter spännande med huset :) Kram kram!
Helena Frestadius

2012-10-12 @ 13:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0