9.20.2012

Tänker helt seriöst hoppa av matten. Orkar inte bli frustrerad varje kväll av att göra matte läxor till halv tolv på kvällen. Ska försöka byta så allt blir bra igen. Min hals blir inte mycket bättre heller, men i morgon åker vi till Lake Crescent och mår bra tills på måndag. 
 
Idag gjorde vi några magövningar med en sån där träningsvideo på idrotten. Sen har jag varit allmänt trött resten av dagen, men i morgon är det fredag! Känns som att veckan har gått superfort. Troligtvis för att jag har pluggat varenda dag, och inte kunnat tränat. Nu ska jag sova massa och gå halvdag i morgon. Wohoo!
 
Bjuppar på några bilder från då jag var barnvakt på kidzen's träning i tisdags. 
Det var allt för ikväll. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser att du börjat skriva datum på USA-vis :-)

Svar: Jo, jag försöker vänja mig, men det är sjukt irriterande hur dom skriver det!
Helena Frestadius

2012-09-21 @ 17:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0