Busy saturday!

Idag har jag hunnit med massor! Vaknade hos Stinas mamma, eftersom de håller på att lacka golven i utbyggnaden på vårt hus,så kan man inte andas in luften på 24h. Vi sov borta under natten och fick mackor med sylt på till frukost.
 
Halv elva hade vi "möte" med utbytesorganisationen i Greenlake park med alla utbytisar i Seattle-området. Vi åt doughnuts och frukost till brunch, pratade om att man inte fick ta droger, ha en pojk/flickvän som är över 21 eller kräva pengar av sina värdföräldrar osv. Trevligt att träffa lite folk i min egen situation, dock kunde mer än hälften av dom tyska, så de pratade bara med varandra. 
Vi (jag, Stina och Lukas) åkte och kikade på Karinas första fotbollsmatch. (De spelade lika om någon undrar). Direkt till target och sen direkt till Newcastle day. Det är som en marknad med hoppborgar, gosaker och lite historia om staden. Marknadens höjdpukt var "kettle corn". Kanderade popcorn, mums!
Underkvällen har jag pluggat matte (ja på en lördag) i två timmar. La av efter två timmar när jag insåg att jag inte kommer fatta mer än till fråga 7. Frustrerad jag blir när mina två bästa ämnen hemma i Sverige är sjukt svåra här... Men en cool grej är dock att min svindyra miniräknare för 850:- går att ställa in på svenska! 
 
Nu ska jag sova för imorgon ska jag och Stina springa ett 5k funrace. Jag kommer ligga avsvimmad efter vägkanten eftersom att jag inte har någon kondition kvar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0