En fågel och ett kalas

Idag åkte jag, Stina och Lukas upp till Camano Island där Stinas pappa har en liten stuga, för att fira 4 kusiner/släktingar till Stina. Väldigt trevliga människor och fint väder. Åt massa gosaker, pratade med alla och lekte med en fågel/papegoja som en av Stinas kusiner tog med sig. 
 
Har haft himla ont i halsen, känns som att halsen och halsmandlarna har svällt upp och varit hänging under dagen, så vi åkte på QFC och köpte B&J's och halstabletter. Det plus två ipren är världens bästa recept för att må lite bättre! Så jag har pluggat matte såhär på en lördags kväll. Känns så grymt skönt när jag gjort klart den!
 
Imorgon ska jag följa med Zacks familj till Puyallup fair. Vi åkter 8 på morgonen så jag ska springa upp och lägga mig så fort som möjligt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0