First Football game!

Efter en eftermiddag i panken/stranden så blev snabbis på subway innan jag drog iväg på min första american football game! (btw, vet inte om subway i Sverige har detta ännu, men här har dom ett nytt sorts bröd, som är som tunnbröd! Myyycket godare, så om ni har möjlighet, testa! Rekkomenderas starkt :) ) Hur som haver, jag kände mig massa vilsen och fattade ingenting. Jag gick runt med några jag pratat med innan på skolan, träffade Zack emot slutet och snacka med hans kompisar ett tag innnan Stina kom och hämtade mig. 
 
Det är väldigt fascinerande hur engagerade både lärare och alla kids på skolan är. Det var helt otroligt vad de känner tillhörighet till skolan. Massor av folk hade handavtryck i vattenfärg med skolans färger över benen, ansiktet, armarna. De hade Liberty tröjor, halsband, klädde sig i rätt färger och hade krigsmålning, hejade på laget osv. och alla pratar verkligen med alla. Väldigt mysig stämning var det, och även om jag knappt kände någon, och kände mig väldigt vilsen för att alla känner alla, så trivs jag väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0