Halsdoktorn nästa!

Dagen har varit helt okej, bortsett från att min hals vägrar bli bra. Den känns nog lite bättre men vi åker ändå till doktorn om en halvtimme för att kolla så jag inte har körtelfeber eller nåt annat som gör att jag inte kan träna. 
 
Påtal om något helt annat så är jag sjukt glad,  för att vi fick chocolate chip cookies (egentligen bara en, plus att den var ganska liten och smakade inte lika bra som när jag gör dom...) av våran HK lärare till "frukost" idag och jag fick godkänt på alla mina psychology läxor samt ett grymt resultat på kartprovet vi gjorde på Historian! Fick 75/75 på delen man skulle placera ut staten, huvudstaden och förkortningen på en karta och stava rätt, och 12/15 på "läxdelen" med frågor från tidigare läxor. Stolt tjej!
 
Nu är det bara att jag inte kan träna som är problemet..  Men snart får jag förhoppningsvis veta om jag kan börja träna igen. 
lägger upp en finfin bild på psykologigubbarna i min bok, medans jag laddar upp bilderna från lake crescent :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0