High school börjar imorgon!

Ahh, jag kan inte fatta att jag börjar skoaln på riktigt imorgon! Är både taggad och lite nervös. Kommer ha massa pirr i magen när jag ska gå ner till skolbussen och sedan träffa de två tjejer som ska "ta hand om mig" under dagen och se till att ja vet vart mina klassrum är. Haha,  lät som att jag är en liten snorunge som inte kan ta hand om sig själv. Kommer vara extra nervös för att vi har skolfoto i morgon på första dagen. Inte okej!
 
Idag åt vi världens isärklass godaste våfflor hos grandma Marny. Kollade på gamla kalle och chokladfabriken i bilen hem. Jag visste inte ens att det fanns en gammal version av den filmen, men den med Johnny Depp är mycket bättre! När vi kom hem så gick vi över till grannen. Hur trevlig tjej som helst som erbjöd sig att skjutsa mig ibland ifall jag inte orka åka buss. Perfa!
 
Vi hade BBQ kväll nu sista kvällen innan skolan börjar hos några andra grannar. Trevligt och mysigt!
 
Tror jag fixat allt just nu. Har en ryggsäck, en pärm med flikar för varje ämne, mitt busspass, papper för fotograferingen och pengar för det, packat skollunch,valt ut kläder inför imorgon, skrivit ut scema och karta över skolan, osv...
 
Skriver imorgon om hur allt är!


 

Kommentarer
Postat av: Maria

Sååå spännande! Jag ser fram emot att höra hur allt går!

2012-09-04 @ 09:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0