It's Fridayyyy!

Första veckan avklarad! Känns som att jag gått i skolan hur länge som helst. Säkert pga de tidiga mornarna. Påtal  om det så försov jag mig i morse (läs: somnade om, för att jag var för trött för att kliva upp) så jag klev upp en kvart innan jag skulle gå till bussen. Dock såg jag en liten kanin springa över vägen. Det känns som att man ser en hare eller några rådjur minst en gång i veckan här. Värsta vildmarks-safarit!
 
Skolan var mycket bättre än igår! Vi hade en pepptalk/välkomst-assembly på läktarna vid fotbollsplanen. Hur coolt som helst! Alla var uppklädda med skolans färger (blått, grönt och silver) under dagen och visar verkligen att de är stolta över sin skola.Man sitter med sin årskurs och mitt i allt så började alla skrika "Senior Power!" "Junior Power" osv, och den klass som skriker högst vinner. Haha, märkligt land jag hamnat i... Vi körde kareoake med en high school-twist och de nya lärarna hade en modevisning med alla kläder man kan köpa. Huur coolt som helst!
 
Under dagen har det varit riktigt varmt, man känner ingt inomhus för att ac'n är superkall, men när man går ut känns det som att man går in i en vägg av varmluft. Speciellt nu när det är 30° grader ute. Seattle har snart slagit rekord genom att det inte ha regnat på 40 dagar här uppe. Himla skönt var det att åka till sjön för att svalka sig med kidsen, deras kompisar + mammor under eftermiddagen iaf!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0