Lake crescent!

Vi har åkt upp till bergen på den olympiska halvön för att vara här en långhelg! Det är verkligen hur vackert som helst och det luktar gott. Maten från restaurangen är huur god som helst, speciellt efterrätterna. Så nu väntar jag bara på att bli frisk så är allt perfekt :)
 
Igår tog jag ledigen hen halvdag, så jag hade bara HK och Psykologi. Plus att jag gick till min studierådgivare för att hoppa ner till algebra 1. Kände inte för att göra matteläxor i 3 timmar varje dag, så jag bytte till algebra 1 där alla freshmen kids går. Kommer gå finfint dehär!
 
Under morgonen har vi tagit massa familjefoton och nu ska vi ut på hajk/vandra till ett vattenfall! 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket fantastiskt ställe! Jag vill se familjebilder sen.

2012-09-22 @ 22:52:37
Postat av: e-Louise

Det kommer säkert att bli bra med matten. Vilken gudomlig plats ni är på. Gläds med dig att du har det bra.

2012-09-22 @ 23:11:03
Postat av: Cici

Tjusigt! Skönt att höra att det gick bra att byta till Algebra 1. Du vet att du kan fråga igen om du behöver hjälp med den kursen. Det är bara kul att få repetera och kunna hjälpa till, Kram!

2012-09-22 @ 23:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0