Newcastle 5K run/walk

Imorse klev jag och Stina upp tidigt för att vara med i 5km loppet som går runt där vi bor. Klarade det på 31.25 minuter och då gick vi två gånger också. Himla duktiga var vi! Träffade en av arrangörerna och han hade till och med varit i Sverige. I lilla Sundsvall, sjukt coolt! Han från lilla Newcatlse har varit i lilla Sundsvall för att hälsa på en kompis. Världen är liten. Jag fick en medalj också! Kom trea bland tjejerna i min åldersgrupp. Himla stolt var jag. 

haha jag ser jätteutmattad ut på bilden, så den bjuder jag på.


Senare under dagen åkte vi till nya Apple store i Bellevue square. 1 word. Huuuuuge! Större än bottenvåningen på vårt hus. Gigantiskt var det. Vi åkte och handlade, lyssnade på roliga ljudböcker för barn i bilen och har gjort en inlämningsuppgift för min nya klass som jag bytte till i torsdags. Himla produktiv dag. Avslutades med B&J's american style (med grödde och strössel på) framför en film i Stina och Kurts säng! Vi kikade på "We bought a zoo". Mysfilm. 
 
Imorgon är det skola igen, wehoo...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0