Onsdag

Fortfarande inte frisk, vad är det för feeeel, jag är otålig som bara den, för jag vill bli frisk NU NU NU NU,. Vi ska till ett superfint ställe i helgen som heter Lake crescent, (så jag får ta ledigt 1,5 dag från skolan) men det vore ju hyffsat trevligt om man var frisk då. 
 
Vädret fortsätter att bjuda på 27° under dagen och eftermiddagen. Inte illa för att vara Seattle där det alltid regnar. 
Dagen har varit super. Sovmorgon och lektioner då det kändes som att jag faktiskt hängde med och förstod vad de pratade om utan problem. Plus att jag fick 100% på HK provet/testet!
 
Under eftermiddagen har jag försökt pluggat men jag blev lite distraherad av att kolla på klänningar, hehe. Men jag och Kurt satt typ en timme med att försöka lösa en matteuppgift. Vi lyckades tillslut, men det var hyffsat frustrerande under tiden. 
 
Nu ska jag sova bort svullnaden i halsen, som ser ut att vara stort som ett ägg på utsidan av halsen. Sov gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0