ONSDAG

Bra dag idag! Sovmorgon, lektionerna rullar på plus att det är fint väder. Film lektionen var intressant då vi fick lära oss om olika vinklar, in zoomningar och objektiv när man filmar och fotar. (nästan alla som känner mig vet att jag är intresserad av sånt). Jag gjorde klart en dikt till engelskan som jag blev väldigt nöjd med. Dikten ska handla om vart man är ifrån, bakgrund, upplevelser osv. Det är en del av en stor uppgift där man ska svara på "What does it mean to be an american?". Känner mig lite utanför på den frågan. 
 
När jag kom hem gjorde jag klart alla läxor. Till och med Kurt (värdpappa) kunde inte hjälpa mig med en uppgift, och han jobbar med siffror, pengar och sånt. Jag tycker synd om dom som går i calculusklassen för den är tydligen supersvår. 
 
Känns som att jag inte riktigt har så mycket att skriva eller fota under vardagarna. Men till helgen händer massor med saker igen! Antingen Lukas första fotbollsmatch eller amerikansk fotboll på fredag kväll. Ska på födelsedagskalas på lördag hos några släktingar till Stina och under söndagen ska jag på Puyallup Fair med en kompis. Full rulle på helgerna. 







Kommentarer
Postat av: e-Louise

Det är så rologt att läsa om vad du gör och hur du trivs. Jag beundrar dig att du klarar av alla ämnen på engelska. Fotolektionen måste ju passa dig ypperligt. Jag förstår att matten måste vara svår. Jag skulle inte klara någonting. Kanske rubriken.
Fortsätt att ha trevligt. Love you. Kram Mormor

Svar: Jag saknar dig mormor, skolan funkar väldigt bra när det är på engelska. Har nästan börjar tänka på engelska hela tiden nu. Kram kram!
Helena Frestadius

2012-09-13 @ 08:17:15
Postat av: Maria

Häftig miniräknare!

2012-09-13 @ 13:20:49
Postat av: Errki

Bilder från hallen?! :)

Svar: Ska bli!
Helena Frestadius

2012-09-14 @ 13:40:57
URL: http://errki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0