Puyallup fair

(För er som unndrar bor jag 20 min norr om Renton)
 
Igår var jag på Puyallup fair med Zacks familj. Det var awesome! Allt var superstort, jag provade alla möjliga sorters "fairfood", alltså massa friterat och socker haha! Elephant ear med kanel och socker, shaved ice, scones grillard kyckling macka/burgare och sockervadd i påse. Vi gick runt och kollade på djur, åkte massa karuseller, kollade på en lama-show, kikade på utställningar och på alla "reklambås" (kändes som att man var med i TV-shop) m.m. Vi gick till och med visle ett par gånger för det var så stort, haha! 
 
Det var dock ingen höjdare att gå runt 7 timmar i 26° värme och ha feber. Men det var värt att vara trött och ha huvudvärk under en hel dag, för det var verkligen en grym upplevelse! ...plus att jag blev bjuden att gå på homecomming dansen nästa månad! Wohoooo! :D kommer bli grymt, måste bara hitta en klänning! :)
Elephant ear: deg friterat i olja med socker och kanel på. 

gigantiska pumpor!
småbarn som rider på får, haha!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken underbar dag! Synd att du är sjuk. Krya på dig vännen. <3

2012-09-18 @ 09:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0