Sjuk

Mår verkligen inte bra i min hals idag. Med min expertdoktorsbedömning så tror jag att jag har halsfluss, eller nåt fel med mina halsmandlar. Kan känna dom på utsidan av halsen och kan typ inte äta något om jag inte tagit halstabletter som gör att halsen domnar bort litegrann. Det är lite svårt att sova med halsont och feber. Imorse övervägde jag nästan att stanna hemma, men när jag ändå var upp vid 5 tiden så var det ju lika bra att åka till skolan.
 
Segaste dagen på länge, kunde inte koncentera mig eller fokusera på vad folk sa. Så vi åker till doktorn om 10 minuter för att kolla om jag behöver medicin eller om det kommer gå över av sig själv. 
 
Har ätit glass och knapra halstabletter sedan jag kom hem, så det blir en pluggkväll ikväll också. Har 
en läxa + uppsats - Culture & Film
läsa ett kapitel + 2 frågesporter - Psykologi
ett worksheet - Matte
läsa två kapitel + 2 arbetshäften - U.S History
läsa igenom ett häfte om måttsatser - Foods
 
Jag har ju det jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0