Snabbstopp

Hade en underbar dag igår på rodeon i Ellensburg plus att de hade en överraskning för mig på kvällen. Men jag skriver mer om det sen, för det blev ändrade planer. Jag skulle egentligen sitta på Starbucks och snacka med granntjejen om skolan så jag känner nån på skolan, men de dök tyvärr inte upp. Något positivt är ju att jag och Stina åt lunch på starbucks!
 
De ändrade planerna var att vi ska åka till Kurts (min värdpappas) mamma för att fixa hennes internet. Hon bor ca 2,5h härifrån i Ocean Shore. Wohoo! Vi stannar nog på SB's för att använda alla våra Treat receipt som man kan använda för att få en gratis kall dryck efter kl2. Google vet svaret om ni inte fattar. Sen ska vi sova där borta. 
 
//I had a wonderful time in Ellensburg, and they had a awesome surprise for me. I should actually be on starbuck now with the neighbour girl, but she and her mom didn't show up. That's a bummer. But something good is that me and Stina had lunch at starbucks anyway. 
 
We had changed plas for today, so we're going to ocean shore where Kurt's mom lives, becuse he needs to help her with the Wi-fi. Probably we're stopping at starbucks again to use our treat receipt. Then we're staying the night there.//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0