The Dress

Klickade just hem min homecomming klänning. Spännande.. 
Det var ungefär det jag ville ha sagt! 
 
Idag har vi varit på vattnet hela dagen, först paddlade vi kanot och sen åkte vi ut med nån släkting till Stina för att fiska lax. Ikväll ska vi äta middag på restaurangen som ligger 50 meter från vår stuga. De har gudomligt god mat och efterrätt, så jag ska njuta som bara den sista kvällen här!
 
Jag är ledig från skolan i morgon, men jag har en massa läxor och ett prov att plugga till innan jag kommer tillbaka på tisdag. 
 
Jag kommer lägga upp alla bilder när jag kommer hem till Seattle, för wi-fi't här är hyffsat segt här. Kommer nog inte skriva något mer förens jag kommer hem i morgon kväll. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0